söndag 18 mars 2012

JAKTEN PÅ DEN PERFEKTA CYKELN BÖRJAR!

DEN 9 juni är det åter igen dags för Tjejvättern för mig, mamma och syrran. Jag ser fram emot det massor faktiskt. Självklart var det tufft men att cykla över mållinjen var en sån härlig känsla att det inte går att beskriva, då hade jag precis cyklat 10 mil, kan ni tänka er den känslan! Jag oroade mig massor innan för att jag inte skulle hinna till mållinjen innan den stängdes men när jag sedan hann med flera timmars marginal så kändes det förjävla bra. I år ska jag träna mycket mer innan och jag ska slå min tid. Så därför behöver jag en ny cykel. På tisdag ska mamma och jag åka och kolla efter en och jag hoppas jag hittar en som jag vill ha så jag redan nu kan börja träna inför loppet. Det är inte ens tre månader kvar nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar