söndag 18 mars 2012

COCOA RASPBERRY


HAR aldrig varit förtjust i mörk choklad. Mjölk choklad har däremot varit nära mitt hjärta hela tiden. Ibland kan jag få såna sug efter CHOKLAD att det inte är sant! Det är ju så jävla gott! I fredags när jag var hemma hos pappa och mamma låg det en sådan som på bilden på köksbänken. Jag tänkte att jag kan ju smaka i alla fall...och det var faktiskt gott! Lustigt när jag aldrig tyckt om mörk choklad förut! Hur som helst så köpte jag min egen igår när jag gick hem från jobbet och under ett film så smuttade jag i mig TVÅ RUTOR. Det räckte gott och väl. Hade det varit jag för 3-4 år sedan så hade jag under den där filmen smält i mig ett halvt kilo lösvikt, chips och förmodligen en chokladkaka också! Nu blir jag bara äcklad när jag tänker på det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar