onsdag 4 maj 2011

DAGENS 4 MAJ 2011





ÄR det den 4:e idag ens? Jag har ingen koll längre vad det är för dag känns det som. Jag har väldigt mycket att tänka på just nu och ibland blir jag påmind om saker som ger mig lite ångest. Mycket som rör sig i mitt huvud i alla fall, ibland bra och ibland dåligt.

TRÄNING: cirka 60 minuters promenad. Vet inte måttet på den för jag hade så dåligt batteri på telefonen. Cykla från och till jobbet, cirka 4 kilometer. Känns mycket men jag har mätt med Runkeeper så det borde stämma.

MAT: frukost: nutrilett. Mellanmål: ett äpple. Lunch: naturdiet. Mellanmål: en banan. Middag: potatissallad, tonfisk och tomat.

- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

  1. Åh, vilken fin bild! Har du minskat mer i vikt? Ser så ut i ansiktet tycker jag. :)

    SvaraRadera