torsdag 5 maj 2011

DAGENS 5 MAJ 2011




DAGEN började inte särskilt bra och har inte heller blivit bättre under dagen. Som vanligt så gör jag massa konstiga saker på morgonen, håller ut vatten över köksgolvet, bränner mig på plattången och massa mer. Under dagen gick det inte bättre, försökte fixa internet på jobbet och pratade med felia hur länge som helst utan resultat och klämde fingret i en galgejävel! Försökte även fixa med en hemlig sak men det verkar också gå åt helvete!

TRÄNING: 55 minuter kettlebells pass och 30 minuter step. Räknas cykel tur till jobbet in i dagens träning? I såna fall så har jag cyklat cirka 4-5 kilometer, till jobbet, hem från jobbet, till gymet och hem igen. Ska mäta exakt någon dag.

MAT: frukost: nutrilett. Lunch: naturdiet. Mellanmål: en banan. Middag: färskpotatis, tonfisk, tomat och fetaost med kallsås.

Tanke om dagen... PANIK! ÅNGEST! Läser för övrigt en bra bok som jag fått låna av min kära syster. Kommer skriva mer om den nån annan gång. Men till er som äter mat som gått ut, gör inte det. Även om det luktar och smakar okej!

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar