tisdag 3 maj 2011

AJAJ, INTE BRA


VI har fått in massa fint till butiken där jag jobbar. Doftljus, doftpåsar, olika fina tvålar, lotion, bodybutter, badsalt och andra skönhetsprodukter. En hel del saker som jag kan tänka mig att köpa hem. =)


Det som svider mest är nog dessa skönheter. Helt klart i min smak. Fina muggar och skålar. Och förvaringslådorna är ju "to die for". MEN det är inte sånt som jag vill ha längre, jag tycker det är jätte fint men vill ju inte vara så typiskt tjejig i hemmet längre. =) Fast ett par frukost skålar i turkost kommer jag nog köpa hem någon dag tror jag...

2 kommentarer:

  1. O jag som håller på o göra mitt hem lite "tjejigare", hihi. :P det blir nog en sväng förbi dig och butiken i sommar när jag fått pengar. då kan jag handla ordentligt :P

    SvaraRadera
  2. SVAR: Tack :) Charkman ska jag jobba på

    SvaraRadera