måndag 10 januari 2011

TILLBAKA I DET FÖRFLUTNA


IDAG när jag legat i sängen en hel del har jag läst genom min bok där jag har skrivit mina innersta tankar om mycket genom åren. Det som det står mest om är min vikt och mitt förhållande. Jag fick en viktig insikt när jag låg där och läste, när jag mindes. För att kunna gå vidare måste jag lämna allt bakom mig. Jag måste fokusera på att endast blicka framåt. Att jag hela tiden ska påminnas och gå tillbaka är inte bra för mig. Jag känner redan att 2011 är MITT år, detta år kommer vara det bästa på länge. Jag mår bättre än jag gjort på länge, jag visar härliga resultat med min vikt nedgång och jag ser fram emot flera saker som kommer hända detta år. Saker som gör mig väldigt motiverad till att försätta kämpa, fortsätta må bra.

När jag läser i denna bok blir jag så arg att jag blir äcklad. Av någon anledning har jag accepterat mycket skit och det är inte okej. Att bli behandlad på ett sådant sätt som jag blivit behandlad är inte okej! Jag är glad att jag blir förbannad, det betyder att jag kan börja lämna detta bakom mig nu. Jag skulle vilja skriva utdrag ur min bok här på bloggen men har inte riktigt bestämt mig än....

2011 IS MY YEAR TO LEAVE EVERYTHING BEHIND AND BE HAPPY

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar