måndag 10 januari 2011

KONFERENSRESAN


IKVÄLL har jag kollat på denna premiär på kanal 5. Dom flesta människor som var med var lite speciella, speciellt folket som ville bygga en ambassad för utomjordingarna. =) Lite roligt att kolla på, fast jag gillar inte såna program egentligen. Jag har spenderat dagen i sängen, sprungit fram och tillbaka till toaletten ett flertal gånger, men ingenting har hänt. Jag har haft feberfrossa och en förkylning håller på att bryta ut känner jag. Nu mår jag lite bättre, inte mått illa på ett tag och febern är borta tror jag. Dock känner jag mig off och hängig så jag får se hur jag mår i natt och i morgon. Kvällarna och nätterna brukar vara värst när jag är sjuk. Ska sätta på en film nu tror jag och bädda ner mig i soffan, kommer säkert somna rätt snabbt även om jag sovit en hel del under dagen. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar