tisdag 25 januari 2011

DAG 2: MIN BARNDOM UR ETT VIKTPERSPEKTIV

??? FÖRSTÅR inte riktigt vad som menas med denna rubrik. Jag anser att min barndom inte har något med mina viktproblem att göra. En del övervikt finns väl i släkten och jag har nog alltid varit "glad i maten". Gärna ätit 4 rostade mackor fast jag egentligen bara behövde två och så vidare. Varför det varit så vet jag inte. Mina riktiga problem kom när jag flyttade hemifrån, när jag började ta hand om mig själv (?) och kunde göra i stort sett vad jag ville (?). När jag bodde hemma och var i tonåren tyckte jag att jag var tjock och ful, men nu när jag kollar på bilder så kan jag inte förstå att jag tyckte det. Jag skulle kunna ge vad som helst för att få tillbaka den kroppen jag hade när jag var 15 år. När jag var 16 år flyttade jag hemifrån och det ångrar jag verkligen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar