tisdag 25 januari 2011

MITT LIV HAR FÅTT EN NY MENING

ATT skriva på ett anställningsbevis är ju alldeles fantastiskt, även om det bara är vikarie. Det är stort för mig! Hoppas bara att jag kommer bli inringd mycket! Även om jag inte kommer få jobba så mycket, så har jag provat på något helt nytt. En typisk sak som hände i morse var ju att ett annat ställe ringde och fråga om jag kunde jobba idag... tråkigt att behöva tacka nej för att jag redan har jobb just den dagen! Antar att livet som vikarie ser ut så...

Det är mig det handlar om nu!

3 kommentarer:

  1. GO LINA, GO LINA! :D

    Jag vet, jag skrev ju på mina anställningspapper för några veckor sen och yes - det är en härlig känsla! Betydligt trevligare var ändock känslan idag när lönebeskedet kom, hihi. :P

    Jag kan absolut tänka mig att jobba i 40 år till ;)

    SvaraRadera
  2. härligt! då kanske vi ses snart någonstans :)

    SvaraRadera