tisdag 16 november 2010

FEL BLEV DET!

Ibland går inte saker som man vill och idag blev det lite fel. Jag borde ha gjort soppan igår men hann inte med det och tänkte att jag kunde göra den innan lunchen idag så jag kunde börja med sjukhusdieten idag. Soppan tog väldigt lång tid att göra så fem minuter innan jag var tvungen att cykla iväg så fick den vara klar, jag smakade av...starkt!!! Så idag blev det ingen sjukhusdiet. Det kommer inte heller bli en, eller jo jag kommer göra min egen version av den, dels för att soppan inte räcker till en hel vecka och för att i helgen ska jag på lite party, så det blir liksom ett avbrott i dieten i helgen. Sen fortsätter jag söndag eller måndag. =)



Lite kortfattat så innebär dieten att man äter en soppa, så mycket man vill, plus lite varierande saker varje dag. Ni kommer få mer detaljerat hur man äter dag för dag! =) Och självklart kommer ni få receptet på soppan. =)

1 kommentar:

  1. Jag googlade på det för att jag blev så nyfiken, och jag tycker det låter lite konstigt.?! Men men, allt är väl värt att testa :P

    Jag ska köra en omgång "quick start" med nutrilett igen för nu har jag stått stilla sen jag slutade och då jäklar är det dags för en omgång till!

    SvaraRadera