torsdag 25 november 2010

ÅNGESTDRABBAD DAG..

.... usch!


Jag gillar verkligen inte det här datumet! 25:e varje månad är aldrig rolig....

Jag har gjort många saker i mitt liv som jag ångrar! Bland annat köpa saker på kredit, det får jag verkligen sota för nu, om jag inte hade haft dom räkningarna hade jag inte behövt oroa mig över pengar! Låt mig säga att jag lärt mig min läxa! Sen ångrar jag verkligen att jag åkte till Ullared faktiskt, dom pengar jag gjorde av med där, kunde jag använt till mycket bättre saker, till exempel betala mer på krediterna, eller spara till nästa månad då jag inte får mycket pengar ifrån csn. FAN! Visst jag köpte nästan alla julklappar men sakerna jag köpte till mig, kunde jag klara mig utan. Och om jag inte åkt till Ullared hade nog julklapparna inte gått på lika mycket, Ullared lurar mig på pengar! "åååhhh det är ju skit billigt, detta måste jag köpa!"


Hur som helst är räkningarna betalda nu och det får gå ändå, det brukar det ju göra! Fast dom där orden "det brukar det ju göra", dom är farliga! För en dag sitter jag där och det inte går ihop.....

Känner mig avundsjuk på dom människor som tjänar massa pengar. Det jag ska leva på varje månad är lika med deras...ja typ deras impuls köp en måndag eftermiddag. Ja jag har några människor jag syftar på. Men dom är skit duktiga och har kämpat för sin inkomst, men det känns JÄVLIGT SURT!

Nog om detta, jag får göra det bästa av situationen helt enkelt!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar