torsdag 25 november 2010

UPPÅT

En helg med alkohol, snacks, god mat och åter alkohol. En vecka med en väldigt sliten Carolina som inte orkat laga ordentlig mat (mycket mackor och knäcke har det blivit) efter dagar med praktik, plugg och träning. Det resulterar i plus på vågen! Jag är inte ett dugg förvånad men självklart känns det surt. Fan då, det gick ju jätte bra i början...

Mitt delmål till julafton känns inte så bra, 10 kilo tills dess känns svårt. 29 dagar kvar. 0,3 kilo om dagen. 2,5 kilo i veckan. Det är mycket, det är tungt.

Mitt nya delmål är att gå ner 5 kilo till julafton! Om jag lyckas gå ner mer är ju det jätte bra, men vill inte sätta för högt mål.

Så nu laddar jag om, från och med i morgon är det inga mackor längre! Och helst inga helger med för mycket av det goda!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar