onsdag 6 oktober 2010

REDAN TORSDAG!!

Veckan har gått så fort. Det är redan torsdag i morgon, då är det bara en dag kvar och sen helg. Det är ju helt sjukt. Det är alltså snart invägning igen, jag hoppas jag inte kommer ha sån ångest över vägningen den här gången eftersom jag släppt lite på mitt mål. Jag har inte flyttat på det och inte minskat mängd kilon utan jag har inte lika stor press på mig, fast jag hoppas ju att jag lyckas och jag kommer kämpa så gott jag kan.

Föresten så blir det ullared i november. Det kostar mig ynka 30 kronor att åka och då kan jag inte låta bli. Det blir inte många tusenlappar som jag kommer bränna, men lite julklappar och lite kläder ska jag nog få med mig hem. Det ser jag verkligen fram emot!

Snart börjar säsong 7 av Greys Anatomy. Vilken myskväll det blev. =)

1 kommentar:

  1. Vad kul att du bokat in Ullared ändå! :)

    jag ska åka med min mamma och systerdotter om två veckor, men dessvärre har jag inte en krona att spendera då allt gått åt till oväntade räkningar samt maat. Blä. Men men. Bara för det lär jag hitta en hel massa grejer jag vill ha..

    SvaraRadera