onsdag 27 oktober 2010

MITT HEM FÖRFALLER!

Jag har aldrig i mitt liv känt mig stressad över någonting, jag har liksom aldrig känt hur det är att vara stressad eller pressad för den delen. Den senaste tiden vet ni ju att jag känt mig väldigt pressad över "döds" tentan, jag har aldrig känt såhär över någonting annat.

Idag när jag fick besked om att jag får en ny chans på tentan, när jag inser att om en månad sitter jag där igen och skriver tentan.... då slog det verkligen till ordentligt! Då insåg jag hur pressad OCH STRESSAD jag är. Jag är vimsig, glömmer vart jag lagt saker, letar ihjäl mig efter ett papper som inte finns, tappar massor hår, det kryper på mig ibland innanför huden, det känns som mitt blod rör sig i kroppen väldigt snabbt, jag får blackout och jag känner mig svag och skakig i kroppen i bland. Detta är inte hälsosamt!

Andas lugnt Carolina...en månad till! Sen kan jag släppa detta och förhoppningsvis aldrig må så här igen!

Jag skulle behöva ta in på ett spa eller nått liknande en helg, ladda om och sen sätta fart igen! Tyvärr finns det varken tid eller pengar för det!

Mitt hem är inte sig likt heller pga detta, det är stökigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar