torsdag 28 oktober 2010

DET FINNS IDIOTER OCH SÅ FINNS DET IDIOTER!

Idag skulle jag möta en kille som jag haft kontakt med ett par dagar, han skulle köpa min tv. Tror ni inte att jag fick bära med mig tv:n hem igen??? Jag var snäll och tog med mig den in till skolan så personen kunde komma till skolan och hämta den! Ursäkta, men idioten ville då kolla på den för att se om det går att hänga den på väggen! Han kunde inte se det, så han sa att han inte ville ha den! Alltså, kunde han inte frågat det i ett av alla mail eller telefonsamtal?????????????????????? SUR BLEV JAG! Men genomsnäll som jag är så sa jag bara "ja men det gör inget, kan du inte använda tv:n så är det ju dumt att köpa den!" Egentligen skulle jag sagt något helt annat....

Nu blir jag förmodligen av med den i morgon och jag slipper bära med mig den någonstans, plus att jag får 100 kronor mer för den! Så det blev ju bra i alla fall.

Jag blir förvirrad, jag har flera annonser ute på blocket och får massa mail varje dag, det är svårt att hålla reda på allt och alla! Plus att jag blir väldigt irriterad på människor som säger att dom vill köpa men sen inte svarar på mina mail...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar