torsdag 28 oktober 2010

EN MASSA ONÖDIG DÅLIG ENERGI..

Dagens examination idag gick bra, eller bra vet jag inte men godkända blev vi i alla fall. Den kändes lite onödig. Har lagt ner massa energi på att oroa mig och varit nervös inför detta "förhör". Det visade sig vara helt annorlunda...positivt då, jag blev ju godkänd. Men jag är så trött på att lägga ner energi på att oroa mig och vara rädd för saker och ting. Varför måste jag ständigt gå omkring och oroa mig över något.. är det inte skolan så är det hälsan, är det inte hälsan så är det ekonomi... och är det inte ekonomi så är det något annat! Energin som går åt till detta alltså! Den vill jag kunna lägga på något annat, något bättre!

I kväll blev det ett spinning pass och jag har nu suttit och mailat massa om mina annonser, sålde precis 2 stycken dvd boxar. =) I morgon är det den sista examinationen för denna kurs, jag har inte börjat gå genom min redovisning än men ska göra det nu och så blir det att repetera lite i morgon innan det börjar. Sen är kursen slut! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar