onsdag 27 oktober 2010

HÅRD DAG!

Det är inte varje dag som jag kommer hem 20.30 från skolan! Tur det säger jag, för va kämpigt det var! Kände mig inte alls motiverad, tur att jag hade min extra mamma med mig! =) Annars hade jag varit hemma flera timmar tidigare tror jag. I morgon har vi en examination som skrämmer mig lite, men jag orkar inte oroa mig för allting hela tiden, det tar sån energi!!!! Det får gå som det går, om jag får göra om det så får jag väl göra det!

Idag fick jag reda på att jag får en ny chans på "döds" tentan! POSITIVT!!!! Jag fick hjälp av min extra mamma och gjorde upp en början på ett plugg schema, denna gång ska jag fan inte få blackout heller så detta kommer gå! Jag kommer inte få behöva ta en paus från utbildningen! Den 29/11 gäller det!

Dagens examination gick rätt okej, fast jag sa inte så mycket i diskussionen, inte oväntat! Men tror att jag blev godkänd!

Min "ragga pengar till Ullared" går ganska bra, idag har jag gått in lite och i morgon kommer jag få in 1000 kronor! Toppen! Sälj skiten och köp nytt, det är min policy!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar