tisdag 19 oktober 2010

INGEN ÅTERVÄNDO!

Idag skedde det något, något som är mycket bra och mycket roligt. Men också lite nervöst...



Jag har fixat mitt träningskort på verket och är nu bunden i 12 månader och får punga ut 385 kronor i månaden för kalaset. Men då fick jag ju en fin ryggsäck och en fet träningsdagbok på köpet. I morse var jag och tränade (utan kort), vi körde ett crosswalk pass och tidro. Härligt att börja dagen med träningen, sen var det plugg som gällde tills jag somnade av utmattning. Nu är det kväll och Desperate Housewives snart. =)

Klara och jag gick på återvinningen och kollade lite förut. Hittade en sak som skrek CAROLINA, den kosta ynka 30 kronor men hon lyckades slita bort mig därifrån. Tur det för jag är ju inte direkt gjord av pengar nu en vecka innan "löning". =)


Jag försökte komma på massa bra ursäkter till att jag verkligen behövde den, men Klara gick inte på nån av dom. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar