tisdag 19 oktober 2010

TVÅ DAGAR KVAR!

Ja mina vänner. Livet är inte lätt ibland. Idag är det bara två dagar kvar till min domedag. Jag är hur lugn som helst..nej nu ljög jag. Jag är ett nervvrak. Jag har märkt att jag inte klarar av press och stress så bra. Min hjärna (och kropp) stängs liksom av. Kanske är det där problemet ligger när det gäller vågen, min kropp fungerar inte riktigt som den ska...tackvare denna press om min tenta..om min framtid! Nej fy!



Ligger i soffan en stund och funderar lite..

Det känns samtidigt lite bra, jag har rätt bra koll på begreppen men det är väldigt svårt att få till det bra på papper, så som dom vill ha det. På torsdag märker jag hur det går..tills dess är det plugg som gäller.



Fin blomma som jag fick när jag fyllde, av Angelica & Jonas & Jessica.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar