tisdag 19 oktober 2010

VECKA 6


En helg med en del smörgåstårta (Lollo, du hade rätt) och glass, ja det kunde ju inte annat än bli sådär på vågen. 1,5 kilo har jag gått upp. Det känns ju trist men jag vet ju varför och bort ska dom igen. Ingen tvekan om saken!!

Det känns bra! Jag hade önskat att jag kunde nå mitt mål men som det ser ut nu så kommer jag inte göra det. Men huvudsaken är att det går neråt och att jag känner att en förändring sker. 

Träning och bra kost, ja det kommer funka! Jag kommer förmodligen ändra min kost lite nu när jag kommer börja träna regelbundet. Jag kommer inte börja äta pasta, potatis och så men lite mer kolhydrater behöver jag nog få i mig. Till exempel en banan efter träning eller havrepuffar till frukost, som jag köpte förut. Den nästa veckan kommer min kost se ut så här:

FRUKOST: Naturell yoghurt, bär och havrepuffar.

LUNCH: Nutrilett.

MIDDAG: Sallad med någonslags protein.

MELLANMÅL: Frukt

PLUS MYCKET VATTEN!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar