söndag 5 september 2010

SEASON FINALE!


Ni som är som mig, galet förälskad i One Tree Hill, ja idag är det säsongsfinal av säsong 7 kl 18.05 på Kanal 5. Det slutade väldigt dramatiskt förra veckan och jag har lyckats hålla mig borta från att kolla på det på internet. Vet inte hur det kommer gå med säsong 8. I USA har den säsongen premiär 14 september men jag har ingen aning om när den börjar här i Sverige. Jag hoppas den börjar snart så jag inte ska behöva sitta och kolla på internet. Det är något speciellt med att sitta i soffan en gång i veckan och kolla på ens favorit program på tv. Men samtidigt VILL jag ju se vad som händer så snabbt som möjligt och då finns det massa bra hemsidor som man kan kolla på (inte ladda hem, som youtube typ fast serier och filmer).

Det blir nog bra. =) Hoppas bara att dagens avsnitt slutar bra.


UPDATE: Fasen jag kunde inte hålla mig, nu har jag läst lite om vad som kommer ske i säsong åtta. Jag som inte ens sett sista avsnittet i säsong sju. Gaahhh, varför var jag tvungen att göra så????

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar