söndag 5 september 2010

SUNDAY

Hej på Er! Hur mår ni denna soliga söndag? Jag mår bra, jag är lite trött bara. Idag ska jag inte göra något speciellt, ska ta det lugnt, plocka lite här hemma, kolla lite skolsaker och eventuellt gå hem en stund till Jessica. Ikväll blir det att krypa ner i min soffa, tända lite ljus och kolla på film. Mys!

I fredags åkte jag ju hem till mamma och pappa, på lördagen kom Johanna och Nova dit också. Alltid roligt att träffa dom! Den 4 september är ingen vanlig dag, för det är nämligen bror Emils födelsedag, så vi åkte hem till honom på kalas på dagen. Trevligt! På kvällen åt vi grillat och kollade på tv. Jag åkte hem vid 21 tiden (blev hämtad av Angelica) och vi satt hemma hos henne till 01 ungefär och snackade massa skit. =) Skrattade lite åt hur en del människor kan vara så klantiga, korkade och patetiska. Man brukar ju säga att en bild säger mer än tusen ord, men ord säger en hel del dom också.

Senare idag kommer ett inlägg om det jag nämnde för ett tag sen.. GI och 31 oktober.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar