söndag 26 september 2010

THE HOURS IS´NT ENOUGH

I morgon är det vägning, jag är lite nervös för det känns som att det kommer stå samma som förra veckan. Egentligen är väl huvudsaken att jag inte går upp, men eftersom jag har ett måldatum så känns det träligt. I morgon är det 34 dagar kvar till måldatum. Börjar känna att jag kanske satt ett för högt delmål. Jag vill ju gärna inte sänka det, men tänk om jag inte klarar det?! Då har jag inte uppnått mitt första delmål, jag kommer inte få köpa någon soffa, jag får inte åka till Ullared. Men än ger jag inte upp. Från och med i morgon är det nya tag.

Den här veckan börjar min vfu (praktik) och jag kommer vara på förskolan ungefär mellan 9-15 varje dag, sen ska jag sitta till tidigast klockan 6 på bibban och plugga. Efter det ska jag hem, äta en snabb middag och sen ut på långpromenad. Sen är det i stort sätt sängen som gäller. Så ser mina närmsta två veckor ut. Känns inte så roligt men ett måste om jag ska klara skolan och mitt delmål.

Om ändå dagarna hade fler timmar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar