lördag 25 september 2010

DONT GIVE UP!



God eftermiddag!

Jag började min dag med en liten sovmorgon sen gick jag direkt ut i skogen, motion slog jag ihop med svamp plock. Jag letade och letade och var nära på att ge upp när jag kommer in i en trattis värld och kunde plocka en hel del på bara en liten yta. Två timmar blev det i skogen och det är jag nöjd med.


Det blev en god brunch när jag jag kom hem. Stekt bacon, äggröra och självklart lite av trattisarna. Jag stekte dom med lite krydda, smör och sen hade jag i lite cremefrachie. Det blev väldigt väldigt gott! =)

Idag är jag hundvakt och jag ska försöka komma igång med min ena uppsats. Det tar emot, det är helg, då vill jag vara ledig från skolan. Men jag ska försöka komma igång så jag kan bli klar inom dom närmsta dagarna. Så jag kan stryka det från min TO-DO-LIST.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar