måndag 27 september 2010

LITE OROLIG




Nu har jag haft min första dag på vfu (praktiken) och det är blandade känslor över det. Orkar inte gå in på det nu, men kommer nog ett inlägg vid ett annat tillfälle. Jag sitter i alla fall på bibban nu som planerat men jag börjar bli lite riktigt orolig över skolan. Hur ska jag hinna? Här på bibban har jag ingen som helst ro för stället kryllar av ungdomar som inte kan vara tysta. Hemma får jag ingenting gjort. Den 1/10 ska två uppsatser in! Varför har jag inte börjat tidigare, undrar nog flera av er!? Och det undrar jag med, men som jag nämnt flera gånger så är min fokus, motivation och ork till skolan helt borta. Så jag får nog skylla mig själv.

Jag känner hur min irritation kokar inom mig just nu. Det liksom känns under skinnet och jag börjar få ont i huvudet pga det också. Är det inte meningen att det ska vara tyst på ett bibliotek?????

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar