onsdag 11 augusti 2010

TRÖTT OCH SLITEN

Idag åkte jag som sagt till Kolmårdens Djurpark. Jag gillar det stället och var där sist för två år sen. Vi gick genom parken på ungefär 4timmar och då hann vi med delfinshowen och matpaus. Jag tycker det är häftigt att så många djur är samlade på samma ställe, mitt i skogen. Tänk om dom skulle lyckas rymma!!? Mitt absoluta favorit ställe att vara på är verkligen hos Delfinerna. Jag tycker det är så häftigt, det är magiskt. Deras show fick mig till tårar, jag fick rysningar över hela kroppen och ett stort leende hade jag på läpparna hela tiden. Magiskt vackert! (fick tyvärr inga bra bilder därifrån) Jag satt och nästan sögs ner till vattnet, jag vill springa fram till kanten och dyka ner till dom, men som tur var gjorde jag inte det. =)

Jag har i alla fall haft en bra dag, nu är jag trött i kropp och knopp. Klara (syster) kom för en stund sen, hon ska sova hos mig men just nu är hon och träffar en kompis. Medans hon gör det så njuter jag av ONE TREE HILL!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar