onsdag 11 augusti 2010

SÖMNLÖS

Godmorgon på er! Hoppas ni sovit gott, det har inte jag. Igår gick jag och la mig 20.30 för jag var så fruktansvärt trött. Sen låg jag och försökte sova fram till 00 ungefär. Vilken frustration!! Usch, jag hatar att inte kunna sova även fast jag är super trött. Jag ligger väl och tänker för mycket på allt skit.

Jag blev klar med min uppsats igår vid 18, alltså skrev jag den på 4 timmar. Känns inte så bra men nu är den gjord. Mamma och Klara (som åker till Sthlm nu för att shoppa) kom precis och lämna mina uppsatser eftersom de skrivet ut dom till mig, ska lägga dom på lådan sen.

Idag står det Kolmården på schemat med Angelica och Jonas. =) jippie! Äntligen! Två-tre år sen jag var där sist. Det ska bli jätte roligt och mysigt att gå omkring där.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar