onsdag 21 juli 2010

LOPPISFYND


När mamma, jag och Klara var på Öland gick vi på ungefär 6 stycken loppisar. Några var väldigt stora och några var väldigt små. Men inget gjorde ju det, för jag hittade några fynd i alla fall.

En liten bricka, en liten plåtask och ett fint
änglaspel. Gratis på ena loppisen.

En fin tallrik som jag ska använda som ljusfat eller liknande. Två olika tallrikar som jag ska ha till mattallrikar (köpte två var av båda sorterna) och ett snäckfat som jag har i badrummet, med mina smycken på. Detta kostade 45 kronor.

En vit kruka, en ljusstake, en blomställning och ett våningsställ.

Allt detta kostade mig 15 kronor. Loppisen hade en gratis hörna (där tog jag även det på första bilden) och där plockade jag på mig. Det som kostade var våningsstället.

Jag gillar loppisar och kommer gå på många fler i mitt liv.




1 kommentar:

  1. sv: Haha ah, jag fick/köpte en klocka, 3 vanliga linnen oh ett tränings linne, en Nike tjock tröja (as mysig,hehe) oh ett par nya tränings byxor :)

    SvaraRadera