torsdag 22 juli 2010

THE FLYS ARE MAKING ME CRAZY


Städa, städa och städa. Det är det jag sysslat med ända till nu. Det är klibbigt väder men några regnstänk kom precis. Skönt!

Jag blir galen på dessa envisa, äckliga flugor som har b
estämt sig för att göra mitt liv surt. Jag vet inte hur många gånger jag vaknat inatt av att flugorna inte vill låta mig vara. Fattar dom inte att de inte ska komma nära mig när jag slår och fäktar efter dom? JAG BLIR GALEN! Ingen flugsmälla har jag heller... måste skaffa en tror jag.

Snart ska jag börja titta lite på mina sommarkurser som jag måste fixa snarast. Usch jag har skjutit upp det alldeles för länge, jag kunde varit färdig nu. Men samtidigt så vet jag att jag jobbar bäst under press. Så vi får se hur det blir. Färdigt ska det bli i alla fall, nån gång.

Dagens frukost: (och alla andra dagar för den delen)

Vaniljyoghurt smoothie med jordgubbar och ett kokt ägg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar