onsdag 21 juli 2010

LIFES GOES ON

Nu så, nu börjar jag blogga härifrån i stället. När jag bytt blogg förut har jag kopierat in alla min inlägg, men det gör jag inte denna gång. Jag vill börja om från början, men jag har kvar min gamla blogg och länkar till den på höger sida.

Jag hoppas att mina läsare kommer fortsätta följa mig och att jag kanske får lite nya läsare. Nu kan jag blogga ifrån min iphone och då kommer bloggen uppdateras lite oftare. Jag kommer skriva om min vardag, min lärarutbildning, inredning, film&tv&böcker men framför allt om min viktnedgång. Jag kommer skriva om hur jag äter och motionerar, hälsotips och annat roligt som har med hälsa att göra. Det kommer förmodligen bli en hel del inlägg med funderingar över både det ena och det andra, drömmar och så vidare.

Välmående till folket!

Följ min blogg med bloglovin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar