onsdag 28 juli 2010

BEAUTIFUL WHITE

Idag fick jag hem mitt paket från Jotex tack vare Jessica. TACK! Jag är hur nöjd som helst med mina inköp därifrån. För ett tag sen började jag tröttna på lite grejer hemma hos mig, speciellt stora rummet. Jag gillar rosa och två väggar hemma är ljusrosa och mina gardiner var mörkrosa. Det blev för mycket rosa. Så jag beställde hel vita gardiner till fönstrena och kunde inte hålla mina fingrar borta från två nya fönster lampor, eftersom jag har två fönster (egentligen tre) i det rummet. Jag kan inte annat än applådera till mig själv!!!

Enkelt och snygg. Rummet blev mycket större också och ljuset blev helt annorlunda. Tusan att jag glömde fota "before" bilder. Ska se om jag hittar några gamla foton.

En liten bättre bild på ena lampan, båda är likadana såklart. Jag tycker dom är magiskt vackra.

Här är det andra fönstret, också enkelt och snyggt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar