onsdag 28 juli 2010

ROUND TWO

Igår satt jag som bekant på bibban och jobbade med mina sommarkurser. Det gick rätt bra för jag blev nästan klar med den ena uppsatsen. Nu sitter jag här igen och ska fixa klart den uppsatsen och sen fortsätta på den andra, på den sista. Sen kan jag lägga mina sommarkurser bakom mig, tills jag får besked om G eller U. Men det blir ingen vila för det, jag måste börja plugga på tentan som jag fick U på i våras. BAJS!

Idag tog jag lite sovmorgon och började gå min morgon promenad vid 8.30 i stället för cirka 7.00 som jag brukar, jag var tillbaka runt 10.00 och nu sitter jag här... jo till frukost blev det en smoothie med hallon och linfrön. Men jag är lite fundersam, linfrönen gick liksom inte sönder i mixen, kan man svälja dom hela eller måste man tugga på dom??!!

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Bättre att är de hela. Bara svälja! ;) Passar bra på fil med!
    Hur mycket har du gått ner nu då? Sen din kur med nutrilett eller vad det heter.

    Men kom ihåg att inte över konsumera med linfrön.

    http://sv.wikipedia.org/wiki/Linfr%C3%B6

    SvaraRadera
  2. Det går kalasbra att äta hela linfrön, det är superbra för magen! :)

    SvaraRadera