onsdag 28 juli 2010

BEAUTIFUL PINK

Vissa saker kan jag inte motstå, speciellt inte när det finns i så vackra färger. När jag surfade runt på Jotex hemsida såg jag att det var rea på några saker som jag suktat efter i ett år typ, om inte ännu längre. Och när det är nästan halva priset, nej då kan jag inte hålla mig borta.

Söta handdukar till badrummet.


Och självklart ett matchande duschdraperi. Badrummet är också som nytt och jag är jätte nöjd. Just det, en ny badrums matta blev det också ja. =)

2 kommentarer:

  1. sv: Haha, nej jaa har inte feber, allmänt snäll bara vettu ;)
    sv: ah de har jag, men det va för en Canon vad jag minns :) Hon har ju två olika kameror har jag för mig :)

    SvaraRadera
  2. sv: Tack! :)
    Och jo det ska jag nog göra, man vet ju aldrig, men jag vet inte om man kan ta bilderna :)

    SvaraRadera