måndag 5 mars 2012

NY INSPIRATION!

SOM jag nämnt så blev jag oerhört taggad och motiverad när jag iväg på tränings resorten Playitas Resort. Jag blev dels taggad till träningen men jag fick också ny inspiration till kosten. Eller det blev jag innan vi åkte egentligen. Jag har blivit inspirerad till LCHF igen. Jag har följt flera framgång-bloggar och kollat på debatter angående denna "diet" så vill jag ge bokstäverna en chans till. Hade planerat att börja direkt när jag kom hem från resan (på resan åt jag ungefär efter LCHF) men på grund av mycket jobb och förkylningen har jag inte orkat engagera mig i kosten. Men nu skiter jag i förkylningen, i morgon drar jag i gång med detta igen. För att det ska bli lite roligare denna gång så ska jag försöka dela mina måltider och tankar med er, varje dag. Den här gången ska jag också försöka prova på ny saker, sist blev det bara samma saker hela tiden och nu vill jag prova på massa nya saker.

Köpt lite ny litteratur för att inspirera ännu mer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar