måndag 5 mars 2012

FÖR LITE SÖMN, FÖR MYCKET SNOR

KOM ju hem i söndags natt och började jobba tisdag. Sen dess har det varit fullt med jobb enda fram till i morse. Hade några pass på schema och sen har jag hoppat in och jobbat 3 nätter utöver det också. Det har varit rätt tufft för jag har haft oturen att blivit förkyld igen också så i morse när jag kom hem var det extremt skönt att lägga mig i sängen och veta att jag inte skulle jobba förrän tisdag eftermiddagen igen. Tyvärr kunde jag inte sova så bra trots att jag var hur trött som helst. Blev ungefär 2-3 timmar sömn allt som allt efter att jobbat natten. Idag har jag passat på att plocka och fixa lite här hemma, inte hunnit göra något i veckan. Så nu har lägenheten fått ett upplyft, i morgon innan jobbet så kör jag ett varv med dammsugaren bara så är det i tipptopp.

Innan vi åkte utomlands så blev jag förkyld, bara en vecka innan så låg jag däckad i två dagar. Sedan tog jag det lugnt resten av veckan, och med lugnt menar jag att jag inte tränade! Sen åkte vi iväg och jag mådde bra. Nu när vi kom hem så blev jag förkyld igen!! Så den här veckan har jag inte kunnat träna något heller! Så jäkla typiskt när jag blev så otroligt motiverad i Playitas. Nu i veckan blir det ingen träning heller, dels för att jag inte är fri från förkylningen än och för att jag jobbar kvällspass. Förhoppningsvis är förkylningen helt borta till nästa vecka!

Oj det blev ett litet gnäll inlägg från mig nu men det är så trist när äckliga baciller ska förstöra för mig...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar