måndag 27 februari 2012

TRÄNING VECKA 8 @ PLAYITAS RESORT




MÅNDAG: Kortare promenad. Lite simning. Vandring i bergen 90 min. Spinning 60 min och gymma 50 min.


TISDAG: 10 min cross. 20 min löpband (jogga/gå). 60 min KaraTrobics. Vandring i bergen ca 60 min. 60 min spinning. 30 min joggning på stranden.


ONSDAG: 10 min rodd maskin. 20 min stryka. 90 min vandring i bergen. 40 min cross. 60 min afrodance.


TORSDAG: 45 min cross. 60 min Bodytoning. 60 min aerobicsdance. 60 min spinning. 60 min KaraTrobics.


FREDAG: 5 min cykel. 30 min cross. 60 min Powerstep. 120 min vandring i bergen. 60 min spinning. 100 min vandring i bergen.


LÖRDAG: 30 min cross. 60 min KaraTrobics. 120 min vandring i bergen. 15 min i utegymmet. 20 min cross. 60 min styrka. 60 min aerobics.


SÖNDAG: Hann inget, åkte med bussen till flygplatsen kl 10.

SAMMANFATTNING: Denna vecka har varit så himla häftig och rolig. Vi har tränat och tränat och tränat. Mellan passen har vi ätit sovit och tagit det lugnt. Hur underbart som helst. Veckan har gett mig mer motivation till att fortsätta med träning och kost här hemma och allt känns kanon bra. En rolig sak är att när jag tog på mig min vinterjacka så kände jag skillnad, denna vecka har gett resultat. Även om det inte är massor så är det något och jag är super nöjd. Det gör mig ännu mer taggad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar