onsdag 29 februari 2012

BEBIS MYS MYS




FICK en bebis dos i förrgår när vi hälsade på Moa som föddes för en vecka sen. Hemma hos syster var även bror och hans lilla familj så jag fick träffa lilla Nellie också. Dubbel bebis dos. På bilden har vi alltså dom små kusinerna. Stora syster Nova är stolt stora syster till "min bebis" som hon säger. :)


Alla barnen fick presenter och Nova fick en "one piece" av mig. Hon blev jätte fin i den.

Igår var jag varit tillbaka på jobbet efter en veckas semester. Kändes som jag varit borta en evighet men det var så roligt att vara tillbaka. :) Idag jobbar jag först 9-15 och sen går jag hem och sover för sen jobbar jag natten också. Det kommer gå bra, med tanke på att jag för ett tag sen jobbade 24 timmar i sträck så ska nog detta gå galant. :)

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar