torsdag 2 februari 2012

HAPPY DAY


KÖPTE ju en vinterjacka för ett par månader sedan. När jag köpte den så var jag lite osäker på om jag skulle köpa den eller inte för den var för liten. Jag kunde precis dra igen dragkedjan och den var extremt tajt. Men jag bestämde mig för att köpa den eftersom jag skulle ju ändå gå ner i vikt. Jag har klarat mig hittills med en tjock tröja och min vår/höst jacka för det har inte varit så extremt kallt, men nu är kylan och snön här. När jag skulle gå iväg på skogspromenad idag så chansade jag med jackan. Den är fortfarande tajt, men den går att använda. Kommer inte riktigt ihåg exakt hur tajt den var när jag köpte den men jag vet att den sitter lite bättre nu i alla fall och det känns ju självklart helt underbart såklart. =) 

   

Glad tjeja i ett helt underbart vinter landskap!

1 kommentar: