torsdag 2 februari 2012

ETT STEG NÄRMARE


IKVÄLL var mamma och jag på en liten utbildnings kväll. Vi spenderade 3.5 timmar i en litet rum med cirka 20 personer som var där av exakt samma anledning som oss, däremot var hälften nästan 10 år yngre än mig. Bättre sent än aldrig...så ska jag nu ta mitt körkort! Mamma ska alltså vara min handledare och ikväll var vi på den obligatoriska kursen man måste gå för att få körkortstillstånd/handledartillstånd. Det känns så himla bra, jag är verkligen taggad inför detta. Jag ser framför mig hur jag har mitt körkort och min lilla bil och kan åka varsom, närsom. Det ska bli helt underbart att slippa dessa skjuts bekymmer hela tiden och sen är det ju vuxenpoäng också. =) Plus att det är en fördel när det gäller jobb. Så nu mina vänner får ni se upp när ni är ute och kör, JAG ska ut och köra på vägarna. =) Det känns också jäkligt bra att jag redan har alla pengar till kortet också, om det inte skulle vara så att jag suger totalt och behöver 100 körlektioner alltså, hahaha! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar