söndag 22 januari 2012

TRÄNING VECKA 3

MÅNDAG: Promenader cirka 1,5 timma.


TISDAG: Bodycombat 60 min. Step 45 min. Promenader cirka 1,5 timma.


ONSDAG: Promenad 1 timma och 15 min.


TORSDAG: Bodycombat 60 min. Promenader cirka 60 min.


FREDAG: - (promenader ca 30 min).


LÖRDAG: - (promenader cirka 50 min).


SÖNDAG: Promenader 1,5 timma.

VIKTUPDATE: 
Som mest har jag gått ner 18.8 kilo. När jag slutade med LCHF fick jag som jag förväntade mig, upp lite. Dock så förväntade jag mig inte att gå upp 4.3 kilo. Men i fredags när jag vägde mig så hade jag gått ner 2.7 kilo. Så nu har jag gått ner 17.2 kilo om jag räknat rätt. =) Nu har jag ju verkligen kommit igång med träningen och promenader så det känns jätte bra faktiskt, även om jag kanske inte har fått någon riktig ordning på maten än så försöker jag i alla fall så gott jag kan. Och det syndes ju på vågen i fredags. =) Nu är det bara att fortsätta kämpa! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar