söndag 22 januari 2012

BIKINI DILEMMA


OM mindre än en månad så är jag utomlands. Vi kommer leva i våra träningskläder men någon stund på stranden kanske det blir och det kommer definitivt bli flera simstunder i den gigantiska simbassängen som dom har där. MEN problemet är att jag inte har något att ha på mig vid eller i vatten. Har beställt hem två alternativ nu så jag får se om något av det känns okej. För grejen är att jag inte gärna har på mig så lite kläder. Känner mig inte alls bekväm att visa upp mig så. Nu känner jag ju inga som är där (förhoppningsvis) så jag behöver ju inte bry mig för det, men jag kommer ändå inte känna mig bekväm i mig själv. Men det blir en utmaning för mig. En annan utmaning blir att ha på mig linne eller t-shirt att träna i. I vanliga fall har jag tre kvarts ärmar på mina träningskläder för jag gillar inte att visa mina armar, men det blir nog lite varmt därnere. Har stora komplex (vem försöker jag lura, har ju komplex för hela kroppen) för mina armar, dom har inte riktigt hängt med i min vikt nedgång om ni förstår vad jag menar? Överflödigt skinn. Jag hatar det verkligen, men samtidigt som jag ibland kan kolla på mina armar och bara bli stolt. Det är ju ett bevis på hur jag lyckats att gå ner så mycket som jag gjort. 

Tänk om alla kilon bara kunde försvinna över natten så slapp jag tänka på allt runt omkring hela tiden... 


Här ska jag simma så mycket som jag bara kan den veckan. =) Även om det är mycket "oro" inför resan så ser jag fram emot det massor, det ska bli super kul! =) Måste bara försöka tänka lite annorlunda och släppa taget där nere. =) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar