torsdag 19 januari 2012

PASS OCH SHOPPING

SNART är det ju dags att stiga på planet och flyga en tur söderut. Om exakt en månad för att vara mer exakt. Så idag drog jag till polis huset med mamma och fixade mig ett sånt där pass som man måste ha. :) Sedan åkte vi till Ingelsta Centrum för lite shopping. Medans mamma handla på Ica så fick jag runt i lite butiker.








Det blev två tränings tröjor (två för 199 kr) till resan och en hood tröja (299 kr), har en sån i mörk grönt redan och dom är så sköna och bra så jag köpte en till men i en ny färg.


Köpte två nya knivar på Servera. Den mindre kostade 129 kr och den större 69 kr.


Och en fin tavla på Confetti, "Dream, Sweet dream", för 79 kronor.

Idag har jag också klämt in cirka 6 timmars jobb och ett tufft men roligt Bodycombat pass.

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar