tisdag 17 januari 2012

BLÅA KNÄN




JAG har glömt berätta för er vad som hände mig i söndags kväll. Jag och A gick en promenad och klantig som jag är så halkar jag ju såklart, i en nedförsbacke dessutom. Jag gjorde världens vurpa och rullade till och med ett varv innan jag låg stilla på marken som en klubbad säl. Satan vad ont jag fick, slog i knäna rätt rejält. Upp och hoppa i alla fall och jag hinner ta två steg innan jag halkar och ramlar igen! Även om det gjorde fruktansvärt ont så skrattade vi som bara den, jag skulle viljat sett mig själv!

Nu är mina knän blåa och ömma. Det ena mer än det andra. Gör ont när jag går men det går bra ändå. Träningen idag blev lite för mycket dock, kunde inte riktigt ta ut stegen på Stepen och armhävningarna (gör dom på knä) behöver vi inte ens tala om, aj! Men Bodycombaten gick förträffligt bra, jag tog i som en idiot och blev bra jäkla svettig! Klapp på axeln till mig! :)

Till mat idag åt jag rester, goda kycklingrullar, ni ska få receptet.

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar