onsdag 14 december 2011

RESAN ÄR INTE ÖVER

NÄR jag ändå är igång så skriver jag ett till med lite funderingar. 

Som ni vet så är jag väldigt missnöjd med vad vågen visat den senaste tiden och jag kan ibland gräva ner mig på grund av det inte händer något. Självklart vill jag ju se resultat på vågen! Det vill väl vem som helst som försöker gå ner i vikt!? MEN när jag tittar på dessa bilder så försvinner dom där tankarna för stunden. Det är faktiskt helt makalöst vilken skillnad det är på bilderna! För det är väl inte bara jag som ser skillnaden?? (bilden till vänster är tagen när jag var som störst och den högra bilden är nytagen)

Jag har ju en bit på vägen kvar, men den förändringen jag redan gjort är som sagt makalös om man tittar på dessa bilder. Så nu ska jag fortsätta kämpa för i det långa loppet så är det värt det, tillslut så säger det tjoff och kilona börjar försvinna igen! =) 

Jag blir glad när jag ser dessa bilder. Jag blir också arg för att jag en gång sett ut så där..att det gick så pass långt som det gjorde.. men dom glada tankarna kväver ilskan. =)

1 kommentar:

  1. FY FAAN GUMMAN!!! så duktig du har varit, är! =)
    Är satans stolt över dig ska du veta. Så himla kul att se vilken förändring det har blivit. Hoppas verkligen att du är stolt över dig själv, du är JÄTTE fin!!
    *måttligt exalterad* :p

    SvaraRadera