onsdag 16 november 2011

SNART ÄR DET JUL...


BLANDADE känslor angående detta faktum. Snart är det jul! På söndag är det en vecka kvar till 1:a advent. Tiden går så otroligt snabbt, snart är det jul och ett nytt år igen! Två bebisar kommer anlända i början på året och det känns som att det var nyligen som nyheterna nådde oss om att vi skulle bli fler i familjen. Och jag åker utomlands. Åter till julen..jag vet inte riktigt hur jag ska göra med mina fönster i år. Jag har alltid varit over-the-top när det gäller julpynt, massa tomtar överallt. Det är jätte mysigt tycker jag! Men i år vill jag inte ha så mycket pynt här hemma, jag tror att jag nöjer mig med att fixa fönstrena plus några tomtar kanske. =) Hur som helst så skulle jag vilja köpa nya stjärnor till stora rummet, jag har 3 fönster och jag vill gärna ha lika dant i alla tre. Babbel babbel babbel..har hittat den här fina stjärnan som jag är lite sugen på men jag vet inte om jag vill ha den i köket eller i stora rummet. Vilka problem jag har =)

Tror att jag köper en sån här till köket och kanske vita enkla stjärnor till stora rummet....

1 kommentar:

  1. Trevliga problem, tycker jag det låter som :)
    Gissar att det är en skön känsla att tjäna egna pengar? :)

    SvaraRadera