fredag 18 november 2011

IMPULSIV

BÖRJADE smida planer i går på ett nytt projekt. Alltid ska jag ha något projekt på gång, ett större eller mindre. Denna gång är det nog ganska stort så det får bli uppdelat lite. Så i morse när jag vaknade så satte jag igång med för arbetet. Allt hemma ska jag gå genom, vad ska slängas och vad ska säljas. Om organisation i kläd kammare, garderober, byråar och skåp.


I nuläget är hela lägenheten ett kaos, det ligger saker över allt men i morgon kommer jag få lite mer ordning. Mitt i arbetet idag så drog jag med mamma till IKEA! Del två av mitt projekt startades, förnya endel saker här hemma.


Idag blev det en ny tvbänk, ett nytt sängbord, tavlor, två lampor och förvaring till kläd kammaren. Ni får se när det är färdigt :)

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar