lördag 5 november 2011

NYA SKOR OCH JACKA

NYA träningsskor, som jag ska ha när jag tränar ex crosswalk och step. Inomhus träning med andra ord. Dessa köpte jag på Intersport för 1300 kronor. Fick dock lite rabatt eftersom jag hade presentkort som jag fick när jag fyllde. Tack familjen H =)



Jackan köpte jag på Team Sportia, en svart halvlång Didrikson jacka för 1600 kronor, fick även där lite rabatt eftersom jag blev medlem, fick 20% rabatt. Sedan köpte jag även ett par spinning skor där också. Dessa kostade cirka 1000 kr men jag betalade endast hälften för resten fick jag när jag fyllde av mina föräldrar och syster. Tack =) Nu hoppas jag att det ska kännas bättre när jag kör spinning.

Jag är nöjd med dagens inköp! =) Köpte en ny plattång också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar