lördag 5 november 2011

DET KÄNNS SÅDÄR NU

DET var väldigt länge sen som jag bloggade om träning, mat, vikt eller annat liknande. Det går bra med maten, jag kör strikt LCHF och som ni kanske kommer ihåg så har det gått väldigt segt för mig ett bra tag. Kroppen har inte förändrats som jag velat. Just nu har jag ingen koll på vad vågen står på, för jag har gett min våg till en kär vän ett tag. Eftersom jag missbrukat min våg och vägt mig alldeles för ofta så kändes det som att jag var tvungen att ta bort den helt. Funderar dock på om jag ska ta hem den igen, för jag tror att jag skulle kunna hantera det nu, jag vill ju kunna väga mig kanske var 14:e dag för att se om jag går ner något. Jag är ju också nyfiken på vad den säger nu, jag hoppas ju såklart att det är minus på vågen för det är ju det som är meningen. Men jag är också rädd för att väga mig, för om jag inte har gått ner något så kommer jag bli så besviken. Det enda jag vill är att det ska vara minus på vågen! Jag vill nå min 20 kilos gräns..jag har varit så nära så länge nu, så jag VILL nå den magiska gränsen nu! Jag är trött på att bli besviken!

Alltså känns allt detta sådär, men samtidigt känns det lite bra ändå för jag vet att jag sköter mig med maten. Träningen har jag haft ett uppehåll ifrån, jag har varit förkyld ett tag och därför inte velat/orkat träna och sen jag blev fri från förkylningen så har jag jobbat så mycket att jag inte haft tid eller ork att gå till gymmet. Men nu har jag bokat ett crosswalk pass på måndag så då drar jag igång igen. Och i morgon bitti planerar jag att ge mig ut i skogen på en promenad.

Kan ni alla hålla tummarna för mig att jag lyckas (eller att jag redan har lyckats) ta mig ur denna svacka som jag varit i så länge nu! =)

1 kommentar: