fredag 7 oktober 2011

SHUTTER ISLAND




"EN kvinna som begått mord har rymt från ett mentalsjukhus beläget på ön Shutter Island. Rymlingen antas gömma sig på ön, vilket gör att kriminalkommissarie Teddy Daniels skickas dit för att hitta henne, men han blir istället indragen i en livsfarlig katt- och råttalek och det visar sig snart att sjukhuset bär på mycket mörka hemligheter." Text kopierad från Wikipedia.

Myser i soffan och kollar på denna film, jag har inget jobb inbokat i morgon så jag behöver inte ställa klockan tidigt. Jag hoppas bara att jag inte får mardrömmar i natt....pga filmen!


- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

  1. "Myser" till en sån film? Hua, jag kan inte ens se Jurassic Park på kvällstid för att jag blir så uppjagad! Inte så att jag tror att det är läskigt, utan mer att jag inte klarar av spänningen.. :P

    SvaraRadera