lördag 8 oktober 2011

PLAYITAS



"PLAYITAS Resort liknar inga andra charterresemål, men delar av löftet är detsamma: behagligt klimat, svalkande bad, och milsvida sandstränder. Du som väljder Playitas söker lugnet och semesterns sötma, men har förmodligen också en längtan efter fysisk rörelse. Playitas är nämligen först och främst ett aktivitetsresort med oändliga möjligheter för träning av kroppen." - text från playitas hemsida. 


Det är alltså detta som händer i februari! Jag, min mamma och min lilla syster flyger iväg till Fuerteventura, för att uppleva en vecka på detta ställe. Det ska bli jätte spännande och jag ser fram emot det massor! Det finns en hel del med aktiviteter som man kan prova på men det kommer självklart bli lite bad och sol på stranden också. =) Jag skulle vilja testa på att cykla mountenbike bland bergen bland annat! Och jag tror den här 50 meter långa poolen kommer få en hel del besök från mig. Första gången jag flyger utomlands, mycket mycket spännande ska det bli! Och super roligt förstås. 

Alltså hoppas jag verkligen att min viktnedgång kickar igång nu igen, vill ju hinna bli mer "fit" innan vi åker. =) Så detta är en stor del av min motivation just nu! 

1 kommentar:

  1. Åh vad härligt o vad avis jag är!!

    Sv: Digster är .. hm.. ja, de har en massa färdiga spellistor att lyssna på genom spotify, typ i genre tex rock, classic rock, pop, metal osv, men om man har premium får man även tillgång till kändisars egna listor, typ volbeats vilken är rätt bra.

    Prova vettja, det kostar inget! Ange koden "buzzador" så får du premiumversionen!

    SvaraRadera